برگزاری دهمین کنفرانس ملی بتن در مهرماه

نویسنده : کلینیک بتن ایران
تاریخ ثبت : 01 مهر ، 1397

وب سایت رسمی کلینیک بتن ایران (مهندسین مشاور مهرازان پایدار):

برگزاری دهمین کنفرانس ملی بتن در مهرماه

معرفی طرح‌های بتنی برتر کشور
دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن (بزرگداشت استاد احمد حامی)، 15 و 16 مهرماه امسال به همت انجمن علمی بتن ایران و با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.
کنفرانس ملی بتن فضایی مناسب برای ارائه پژوهش‌ها و تحقیقات علمی اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و همچنین سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تکنولوژی بتن و طراحی و اجرای سازه‌های بتنی است. نتایج این تحقیقات می‌تواند در فعالیت‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور که دست‌اندرکاران آن‌ها نیز در این کنفرانس شرکت دارند، مورد استفاده قرار گرفته و راه‌های ارتباط صنعت و دانشگاه هموارتر شود.

"تحلیل و طراحی سازه‌های بتنی (کد A)"، "تعمیر و تقویت و به‌سازی سازه‌های بتنی (کد B)"، "تکنولوژی بتن (کد C)"، "دوام و پایائی بتن و سازه‌های بتنی (کد D)"، "افزودنی‌های بتن و مواد کمکی مرتبط با بتن و سازه‌های بتنی (کد E)"، "اجرای سازه‌های بتنی (انبوه‌سازی، صنعتی‌سازی، پیش‌ساختگی، ساخت بتن، حمل و ریختن، تراکم، عمل‌آوری و بتن آماده) (کد F)"، "بتن و محیط زیست (توسعه پایدار) (کد G)"، "مدیریت اجرای سازه‌های بتنی و مدیریت دانش (مستند سازی) و آموزش مهندسی در زمینه بتن و سازه‌های بتنی (کد H)" از جمله محورهای این کنفرانس علمی محسوب می‌شوند.

در این کنفرانس ضمن معرفی طرح‌های بتنی برتر کشور، از  برگزیدگان مسابقات ملی بتن و پایان‌نامه برتر تقدیر به‌عمل می‌آید.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی نظری و عملی، برگزاری سخنرانی‌های عمومی و تخصصی و برپایی نمایشگاه از برنامه‌های جانبی این کنفرانس ملی است.

6LejitwhAAAAANvn8APaMURvuVWIRBhNqoFP0e9r