صادرات واتراستاپ PVC به کشور عراق

نویسنده : کلینیک بتن ایران
تاریخ ثبت : 11 آبان ، 1399

واتر استاپ های تولیدی توسط این شرکت کلینیک بتن ایران برپایه بهترین نوع مواد پی ونیل کلراید (PVC درجه یک) با ضخامت انعطاف پذیری و الاستیسیته به همراه افزودنی های روان کننده و تثبیت کننده به روش اکستروژن تولید می گردد که در ساخت پروژه های صنایع آب و فاضلاب، سدها، استخرها و کانال ها جهت جلوگیری از خروج آب و نیز نفوذ آب های تحت الارضی و زیرزمینی به داخل سازه آبی و همچنین سازه هایی که به آب های سطحی نزدیک هستند به کار می رود.

از همین رو کلینیک بتن ایران باتوجه به کیفیت تولید واتراستاپ های پی وی سی و با رنگ های درخواستی مشتری که عموما رنگ های زرد،قرمز،مشکی و آبی می باشند جایگاهی در کشور های همسایه پیدا کرده است مخصوصا کشور عراق و افغانستان .با توجه به گزارشات گرفته شده از سوی مدیر فروش هولدینگ کلینیک بتن ایران تا پایان مهر ماه سال 1399 حدود 400هزار متر از واتراستاپ های پی سی با قالب های مختلف و ساز های متداول کلینیک بتن ایران به کشور عراق صادر شده است .همچنین حدود 250 هزار متر نیز به کشور افغانستان صادر شده است .

کلینیک بتن ایران با بیش از 40 نفر از بازرگان های خارجی کشور های همسایه فعالیت می نماید.در صورت همکاری می توان با شماره 02145872 تماس حاصل نمود.

واحد تولیدی واتراستاپ پی وی سی کلینیک بتن ایران دارای 3 اکسترودر می باشد که به سرعت می توان سفارش هایی با متراژ بالا را سریعتر از موعد مقرر به کارفرما و مشتریان تحویل نماید.

انتخاب و نوع سایز

این نوار براساس نیاز سازه در دو مورد درزهای انبساطی (EXPANSION) و اجرایی (CONSTRACTION) در تیپ های OM, OF, O, E, U, K, L, EM در سایزهای مختلف تولید که معمولا سایز قالب های این شرکت از 15 سانتی متر تا 60سانتی متر بنا به درخواست مشتری قابل تولید و در ضخامت های مختلف قابل عرضه هستند.

خصوصیات ویژه

  • واتراستاپ تولیدی جهت جلوگیری نشت و عبور آب از درزهای اجرایی و انبساطی و مقاطع بتن ریزی طراحی شده است.
  • عامل بازدارنده عبور و نفوذ مایعات از محل اتصال بتن و مقاوم در برابر اسیدها و مواد قلیایی.
  • انعطاف پذیری
  • مدت زمان کارایی برابر با عمر سازه های بتنی

جهت دریافت مشخصات فنی و تاییده های شرکت ها و کارفرمایانی که از این محصول استفاده نموده اند و همچنین دریافت آخرین آزمایش های مربوط به این محصولات که توسط پژوهشگاه رازی و همچنین پژوهشگاه نفت تهیه و مورد آزمایش قرار گرفته می توانید با شماره 02145872 تماس حاصل فرمایید

6LejitwhAAAAANvn8APaMURvuVWIRBhNqoFP0e9r