کلینیک بتن ایران موفق به اخذ استاندارد اتحادیه اروپا CE شد

نویسنده : کلینیک بتن ایران
تاریخ ثبت : 08 بهمن ، 1399

پس از دریافت تاییدیه استاندارد ملی 2930 برای گروه محصولات افزودنی بتن و چسب کاشی، کلینیک بتن ایران ( مهندسین مشاور اثر مهرآزان پایدار) اکنون موفق به دریافت گواهینامه CE – European Conformity  برای گروه محصولات افزودنی بتن مانند فوق روان کننده بتن، ابر روان کننده بتن ، هوازا ی بتن ، ضد یخ بتن ، آببند کننده بتن به علاوه محصولات دیگری که هنوز در داخل کشور استاندارد ملی برای آنها تدوین نشده است، گردید. چسب بتن اپوکسی ، چسب بتن بر پایه لاتکس ، گروت اپوکسی ، گروت پایه سیمانی و واتر استاپ های pvc از محصولاتی هستند که تطابق لازم را با معیار های این استاندارد بین المللی داشته اند و از این رو اکنون طیف وسیعی از محصولات شرکت کلینیک بتن ایران در زمره محصولات استاندارد در صنعت مواد شیمیایی ساختمان قرار می گیرند.

این مهم علاوه بر بوجود آوردن امکان افزایش صادرات به کشور های اروپایی و گسترش بازار بین المللی ، زمینه اعتماد بیشتر مشتریان بزرگ داخلی مانند صنایع نفت و گاز و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها، صنایع ذوب فلزات ، صنایع سنگین و نیروگاه ها و سد ها را فراهم خواهد آورد.

مجموعه کلینیک بتن ایران با افتخار این دستاورد را مرهون تلاش بی وقفه ی همکاران خود در واحد های مختلف و همچنین حسن اعتماد مشتریان و کارفرمایان این شرکت می داند.

کلینیک بتن ایران، همراه حرفه ای های عمران

6LejitwhAAAAANvn8APaMURvuVWIRBhNqoFP0e9r