محصول جدید کلینیک بتن ایران مکمل ویژه بتن جهت بتن های توانمند

نویسنده : کلینیک بتن ایران
تاریخ ثبت : 12 بهمن ، 1399

واحد تحقیق و توسعه کلینیک بتن ایران پس از چندین ماه تلاش بر ساخت محصولی قدرتمند به جهت توانمندی سازه های بتنی به ترکیبی شبیه به ژل و پاور ژل بتن دست یافتند که مزیت های این کامپوند و ترکیب بر توانمندی یا همان مقاومت های بیشتر بر بتن و روانی بهتر در هنگام بتن ریزی و همچنین پایایی و دوام بتن در تست های آزمایشگاهی و پارت های ارسالی برای مشتریان عزیز کلینیک بتن ایران جواب گو بوده و البته کم هزینه تر از محصولات مشابه به فروش و عرضه می گردد.

MTOMIX8800ماده پیشرفته و چند منظوره ای است که جهت ساخت بتن های توانمند آب بند، نفوذناپذیر، پردوام و نیز افزایش مقاومت های فشاری، خمشی و کششی مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد مقاومت این ماده بدلیل مواد تشکیل دهنده آن است (واترپروف، الیاف کاتالیزور، فیلترهای پرکننده و میکروسیلیس) که باعث ایجاد روانی مناسب با نسبت آب به سیمان پایین و حفظ اسلامپ جهت حمل بتن در مسافت های طولانی و بتن ریزی با مدت زمان بیشتر و کاش نفوذپذیری و درصد جذب آب بتن و بتنی کاملاً خمیری از موارد قابل توجه این محصول می باشد. وجه تمایز این محصول واکنش تکمیلی با بازدهی بسیار مطلوب در جهت جذب آهک آزاد و تبدیل آب به سیلیکات کلسیم است که این امر موجب کاهش خاصیت قلیایی بتن گردیده و از بروز واکنش قلیایی سیلیسی سنگدانه ها جلوگیری می نماید.

اثرات MTOMIX8800را پس از مصرف در بتن می توان با استاندارد ASTM C1202-05 مورد تحلیل قرار داد.

می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی محصول مکمل ویژه بتن با کد اختصاصی MTOMIX8800 را در صفحات محصولات در قسمت افزودنی های بتن مطالعه فرمایید .

کلینیک بتن ایران ،همراه حرفه ای های عمران

 

6LejitwhAAAAANvn8APaMURvuVWIRBhNqoFP0e9r