کسب تندیس رضایتمندی مشتریان توسط مجموعه کلینیک بتن ایران

 

کسب تندیس رضایتمندی مشتریان توسط مجموعه کلینیک بتن ایران

سپاس بی کران به پروردگار دانش آفرین و دادار سخن پرور که با یاری خداوند و تلاش بی‌وقفه کارکنان و زحمتکشان کلینیک بتن ایران، این مجموعه موفق شد افتخاری دیگر به افتخارت خود بیفزاید.

با توجه به تلاش بی شائبه مجموعه کلینیک بتن ایران(مهندسین مشاور اثر مهرازان پایدار) در راستای ارتقاء کیفیت مهندسی عمران در کشور و جلب رضایت شما عزیزان و مشتریان و کافرمایان، تندیس نشان رضایتمندی مشتری در اجلاس رضایتمندی مشتری از سوی مقامات دولتی و سیاسی به این شرکت به عنوان مجموعه ای پیشرو در این زمینه اهدا شد.

دریافت نشان تندیس رضایت مندی مشتری

در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، منتخبان که از میان سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال دولتی و خصوصی در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص‌های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش انتخاب شدند. گفتنی است که در این اجلاس نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان توسط تیم تحقیق و داوری مورد ارزیابی قرارگرفت و پس از بررسی خدمات ارائه شده و به دلیل نهادینه شدن اصل مشتری محوری و رعایت آن در تمام سطوح، این تندیس به کلینیک بتن ایران اهدا شد.

در این اجلاس که از آن به عنوان بزرگترین اجلاس مشترک سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالی‌رتبه کشور یاد می‌شود، از مهندسین مشاور اثر مهرازان پایدار با برند کلینیک بتن ایران که در موضوع مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته و رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی کسب کرده است، با اهدای نشان و لوح تقدیر این اجلاس قدردانی بعمل آمد.

مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران -مهر ماه ۱۴۰۰

 

نویسنده : کلینیک بتن ایران
تاریخ ثبت : 1400/07/14