پروژه اجرای لاینینگ مقاوم در برابر خوردگی مواد شیمیایی مخزن پساب و کانال ستلر

پروژه اجرای لاینینگ مقاوم در برابر خوردگی مواد شیمیایی مخزن پساب و کانال ستلر  با استفاده از پوشش های ضد اسید وینیل استر  واقع در کارخانه های فولاد سازی. در این واحدها به علت نشت مواد اسیدی باید از کفپوش مناسب که در برابر خوردگی های اسیدی و شیمیایی مقاوم باشند برخوردار باشد. پوشش های وینیل استر برای محیط های اسیدی غلیظ و دوام در برابر خوردگی بسیار مناسب میباشند. ولی به علت ضخامت کم این مواد در حد 3 میلیمتر لازم است که سطح زیر کار قبل از اجرا از مقاومت و کیفیت مناسب برخوردار باشد. به عبارتی بتن کف محیط کار باید شن نما و سست نباشد عاری از ترک و خوردگی میلگرد بوده و علاوه بر پرداخت مناسب عاری از گرد و خاک و چربی و رطوبت  باشد. لذا قبل از اقدام به اجرای پوشش های وینیل استر با استفاده از مواد ترمیم کننده بتن نقاط معیوب تخریب و ترمیم میشود و بعد از آن با ارایه تست شبنم و اطمینان از خشک بودن سطح کار اقدام به اجرای پوشش وینیل استر مینماییم.

مشخصۀ این رزینها مقاوت ضد خوردگی بی نظیر این رزین در تانکها و لوله ها و خوردگی سطوح بتونی و فلزی و در عین حال مقاومت حرارتی بالا، قابلیت  تعمیر آسان و عملکرد بسیار مطلوب درصنایع مختلف است. این پوشش نسبت به اشعه ماورا بنفش مقاوم است. این رزین جهت اجرا نیاز به کاتالیزور و شتاب دهنده هایی مثل کبالت و دی ام ای و پروکساید دارد که با افزودن آنها حالت ژل مانند به خود میگیرد. در هنگام اجرا به ازای هر لایه یک پوشش الیاف سوزنی پلیمری به نام مت بر روی وینیل استر قرار میگیرد تا وینیل استر را در خود جذب کرده سطح یکپارچه ای را به وجود آورد.

برای اطلاع از شیوه اجرا و مشخصات محصولات مناسب با واحد فنی شرکت مهندسین مشاور اثر مهرازان پایدار(کلینیک بتن ایران) تماس حاصل فرمایید.

6LejitwhAAAAANvn8APaMURvuVWIRBhNqoFP0e9r